یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۳:۴۳:۴۲

برگزاری هشتمین مانور سطح یک مدیریت بحران
 ایران دریلینگ: معاون مدیر ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست شرکت ملی حفاری ایران از برگزاری هشتمین مانور مدیریت بحران سطح یک بر روی دستگاه حفاری 67 فتح در منطقه نفتی مارون خبر داد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی حفاری ایران، مهندس سعید قربانی معاون مدیریت (HSE)، از برگزاری هشتمین مانور سطح یک در دستگاه حفاری 67 فتح مدیریت عملیات در خشکی یک خبر داد و گفت : این تمرین‌ها با هدف آمادگی ذهنی و جسمی کارکنان در هنگام بحران و حوادث احتمالی برنامه‌ریزی و اجرا می‌گردد. وی افزود: حفاری چاه‌های نفت وگاز از جمله کارهای مخاطره‌آمیز در صنعت نفت جهان به‌شمار می‌رود و از این رو ایمنی در هر کاری حرف اول را خواهد زد.

قربانی به مانورهای برگزار شده در سال جاری اشاره کرد و گفت : گستره عملیاتی شرکت در اقصی نقاط میهن اسلامی، تغییر مناطق جغرافیایی، لایه‌های سخت و پرفشار زمین در حال حفاری از لحاظ زمین‌شناسی نیازمند برنامه‌ریزی، بکارگیری تجهیزات استاندارد و توجه ویژه به اصول ایمنی است. وی در ادامه گفت : با انجام این مانورها انتظار این است که کارکنان عملیاتی در حین مانور با اقدامات پیشگیرانه آشنا و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی نمایند تا بتواند در هنگام حوادث سریعا تصمیم‌گیری و اقدامات لازم را بعمل آورند. معاون مدیریت (HSE) ملی حفاری، رسیدن به شاخص‌های کمی و کیفی را از اهداف مهم این مانورها برشمرد و گفت: تمرینات سطح یک این مانورها بر آلودگی منطقه به گازهای سمی، آتش‌سوزی تجهیزات و کنترل فوران چاه متمرکز می‌باشد. قربانی در خاتمه اظهار کرد: مانورهای سطح یک شرکت با هماهنگی ستاد بحران شرکت و حضور مدیریت ارشد و متخصصان شرکت و همکاری واحدهای مختلف برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.


  کد خبر : 601
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :